مشاور پرورش شترمرغ :: آموزش و مشاوره تلفنی شترمرغ و جوجه کشی

آموزش و مشاوره تلفنی شترمرغ و جوجه کشی

مشاوره تخصصی تمامی کارهای شترمرغ مانند:پرورش،دستگاه،جوجه کشی، جیره نویسی ،خرید وفروش و ........ ، دکتر اکبر زمانی

ostrich breeding

ostrich breeding

آموزش و مشاوره تلفنی شترمرغ و جوجه کشی

مشاوره تخصصی تمامی کارهای شترمرغ مانند:پرورش،دستگاه،جوجه کشی، جیره نویسی ،خرید وفروش و ........ ، دکتر اکبر زمانی

آموزش و مشاوره تلفنی شترمرغ و جوجه کشی

پژوهشگر و مروج ارشد کشوری در صنعت شترمرغ دارای سابقه 25 ساله تولید دام و طیور که 15 سال آن تخصصی و حرفه ای روی شترمرغ بوده و مقالات معتبر چاپ شده در ژورنال های معتبر خارجی و داخلی مانند انیمال ساینس کانادا و کنگره های علوم دامی کشور مانند هفتمین کنگره علوم دامی کشور و سابقه تدریس چندین ساله در دروس تخصصی پرورش شترمرغ و جوجه کشی دانشگاه جامع علمی کاربردی با توفیق بیش از 85 در صد از فراگیران در صنعت پرورش شترمرغ و آموزش در کلاس های کوتاه مدت و بلند مدت و خصوصی کاربردی و طراحی و نقشه کشی و ارزیابی و توجیه اقتصادی پرورش شترمرغ
تلفن تماس 09132098516 اکبر زمانی
akbar.zamani2020@yahoo.com

پیام های کوتاه

آموزش تخصصی پروش شترمرغ

آخرین نظرات

مشاور پرورش شترمرغ

دوشنبه, ۲۱ بهمن ۱۳۹۸، ۰۵:۱۵ ق.ظ

مشاور پرورش شترمرغ

 

بازاریابی  

ایجاد مزرعه شترمرغ آسان است. سودآور ساختن سرمایه گذاری به ارزیابی چگونگی بازاریابی فرآورده های حاصله از شترمرغ نیاز دارد.

بهترین توصیه ای که می توانم برایتان داشته باشم این است که با مزرعه داران از دیگر مناطق ملاقاتی داشته باشید و پی ببرید که آنها محصولاتشان را چگونه و به چه قیمتی به فروش رسانده و تقاضای موجود را بررسی کنید.

ممکن است فرآوری و بازاریابی را به عنوان بخشی از برنامه کلی مزرعه در نظر بگیرید.

 پرنده های زنده

 برخی ممکن است به قصد فروش پرنده زنده به پرورش اقدام کنند. اگر چه این امر به برگشت سرمایه در کوتاه مدت کمک کرده و بسته به کشور محل پرورش می تواند در آمد بالایی را به همراه داشته باشد، اما باید اتفاقاتی را که در صورت اشباع شدن بازار پرنده زنده و نبود تقاضای بیشتر برای پرنده زنده رخ می دهد، مد نظر داشته باشید.

باید بررسی کنید که چه کسی و به چه قیمتی خریدار پرنده ها است. این مرحله تجاری شدن است.  

مشاور تاسیس و پرورش شترمرغ

مشاور پرورش شترمرغ

 

تجهیزات کشتار

 زمانی که هیچ خریداری برای پرنده های آماده کشتار وجود ندارد، ممکن است لازم باشد کشتار و بازاریابی محصول را خودتان انجام دهید. لازم است که از نزدیک ترین کشتارگاه و هزینه کشتار اطلاع داشته و اگر واحدتان به حد کافی بزرگ باشد چنین تجهیزاتی را خود راه اندازی کنید.  در آفریقای جنوبی، اغلب کشاورزان صاحب چنین تجهیزاتی بوده و بر مبنای سهمیه بندی فعالیت می کنند. هر کس با خرید سهمیه، حق کشتار پرنده را خواهد داشت. لازم است بدانید که آیا کشتارگاه مورد تأیید است یا نه.

در این حال بازار پر رونق  تقاضا برای گوشت شترمرغ را دارید.

کار دسته جمعی با دیگر مزرعه داران منطقه و احتمالا تشکیل تعاونی برای رسیدن به بازارهای بزرگتر مفید است.

 بازاریابی فرآورده های گوشتی

 مشکل گوشت این است که در حالت تازه یک فرآورده فاسد شدنی است. گوشت شترمرغ باید هر چه سریعتر به فروش برسد و به روز است. در صورت انجماد، گوشت را می توان تا یک سال نگهداری کرد.

 

مشاور و متخصص پرورش شترمرغ ایران

دکتری عتوم طیور- تخصص شترمرغ

09132098516

Akbarzamani.ir

Akbar.zamani2020@yahoo.com

ثبت نظرات

  • مشاور پرورش شترمرغ آموزش در اصفهان

مشاور پرورش شترمرغ

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی